ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zaterdag 5 september 2015

KNUTSELWERKJES

Hebben jullie ook zo genoten van het onweer de afgelopen week?  Of ben ik de enige malloot die van dit weer houdt....

Ben al menig keer voor gek verklaart maar dat deert me helegaar niet. En dan te bedenken dat ik vroeger hele wortels drukte als het loos ging en middelste zus mee naar beneden moest.....was nl altijd zo, dat het alleen 's nachts onweerde en ik daar ALTIJD wakker van werd en dan ook ALTIJD naar het toilet moest en die zus dus ALTIJD mee moest want ik durfde niet alleen..... :))
Voordeel was, nadeel voor middelste zus, dat middelste zus en ik op 1 kamer sliepen.

Heb er een paar luckyshotjes gemaakt, gewoon met mn samsungetje....




Maar ff wat anders...hebben jullie dat ook, dat er verschillende soorten laminaat in jullie cv-ruimte staan en dat je je grijs/groene massa erover breekt wat je er mee zou kunnen doen dan alleen maar saai naast elkaar op de grond te leggen?
Nou das toevallig, ik ook...

4 stuks in totaal hebben de vorige bewoners achter gelaten, 4 stuks licht beukachtig laminaat. Helaas 1 wat korter dan de rest, dus die blijft  voorlopig  staan in de cv/ annex kledingkast van de man.
Maar die andere heb ik dus in elkander gevlochten...was denk ik t allereerste klicklaminaat wat er bestond want t klickte niet  voor gene meter  1,2,3 in elkander. Uiteindelijk is het me gelukt en geloof me, vast is vast,  dat dan weer wel en er kwam geen drupje lijm aan te pas.

Ik had nog een blikje mud grey van le noir&blanc, eigenlijk voor een TOTAAAAAL ander doel. Beetje antraciet van de de action erbij gekwakt.
Ohja en water, want de mud was een dikke mud, bijna geen doorkomen aan maar hey, ook DAT is wederom gelukt. Met de kwast in de verf gedoopt en kwasten maar en de deurmat uitgesneden a la het DIY-voorbeeld van Miranda van 'Onder de beuk'
Alleen heb ik de buitenkant van de mat alvast gebruikt en ligt de binnenkant te wachten op een ander projectje :))




Het geheel nogmaals beklodderd en erna met een waterige substantie beveegt en dit is het geworden...




Ik vond de muur te wittig en had de muur wel kunnen bekwasten maar zo is het net weer ff anders. En verven kan altijd nog.

Niemand hier in huis is het opgevallen dat daar iets anders staat. Zouden ze eraan gewend zijn dat ikde boel wel eens, zo nu en dan omgooi??

Van de week nog wat anders in de verf gegooid en wel die landingsbaan bovenop mn scalp. Was weer erg hard nodig. Durfde het niet eerder ivm mn brandplekjes. Daarover gesproken..... in mn gezicht waren ze met een dag of 4 verschwunden. Heb een paar dagen rondgehuppeld of ik een krentenbaard had, geen gezicht. Heb me het ongans gesmeerd maar met glansrijk resultaat.
Op mn borstkast en wat zuidelijker is een ander verhaal. Er zitten een paar plekjes die de nodige zorg behoefden en na een paar dagen werd het behoorlijk rood, heel anders dan op de foto uit mn vorige post. Ik bespaar jullie de foto ervan.
Inmiddels is ook daar de boel verveld op 1 dikke korst na maar ook die smeren we t ongansch tot ook die verdwenen is.

Maar om ff terug te komen op recente klodderpraktijken.......herinneren jullie je die meterkast nog?
Dit is het geworden....



Ik zeg, niks meer aan doen. Het ruikt er nog steeds naar verf, HEEERLIJK!!

Nou ik ga nog maar eens een bakkie koffie naar binnen gooien en weekend houden.
Voor jullie ook een goed weekend en tot een volgende post.

Liefs Brigitte

9 opmerkingen:

labrocasha zei

Nou crea bea,het is weer mooi gelukt en ziet er klasse uit.Weer wat opgeruimd uit die ruimte.Of nou ja,verplaatst dan.Ben weer benieuwd natuurlijk naar t diy project met de rest van de rubberen mat!!!
Morgen klaar?.....???????
Auch ein schónes Wochenende :-)))))))

Unknown zei

Nou...je bent niet de enige hoor, die van onweer houdt...ik zet 's-nachts speciaal de luiken op onze slaapkamer open om te kijken.
Wat ben je toch altijd creatief bezig...goed gelukt weer!
En verflucht vindt ik ook heerlijk, al denken ze daar hier in huis anders over...

Fijn Weekend,
Inge, my choice

Anneke zei

Je bent weer gezellig bezig geweest. Ja onweer vind ik ook prachtig om te zien het moet alleen niet boven mijn hoofd hangen. Het projectje mat is ook weer goed gelukt. Staat mooi zo hoor.
Liefs Anneke

van alles wat in huis en tuin. zei

Nou.....jij durft! Ik verstop me nog steeds liever voor onweer hoor!
En weer creatief aan de gang geweest: jij hoeft je niet te vervelen! Leuk geworden!

groet Trijnie

Inge R. zei

altijd leuk jouw posten:)
en wat je gemaakt hebt, super zeg! wat een leuk idee, jammer dat ik niet zo,n voorraadje heb staan:(
balen zeg van, die brandwonden,blijven smeren;-)
groetjes, Inge R

het moonhuis zei

Ik geef ook niks om onweer, sterker nog, ik slaap heerlijk in, ben dan zo blij dat ik heerlijk in mijn bedje lig.
Leuk paneel heb je gemaakt, mijn kinderen zien de veranderingen in huis meteen, Carlo merkt het vaak pas weken later op ;-)

Liefs Monica

It's me zei

Wat leuk wat je hebt gemaakt!...geniet van een heerlijke zondag liefs Ria x

Unknown zei

Hee , leuk dat paneel , heb ook eens zoiets gelijksaardig gemaakt maar dan in het klein .
Ook hier merken ze dat niet meteen op als ik iets verander , ik veronderstel dat het dan wel okee is .
Onweer , neen , daar hou ik echt niet van . Altijd blij dat het achter de rug is .
Fijne zondag
Christel , Garcya's place

Onder de rieten kap zei

Ik was vroeger echt heel erg bang als het onweerde, ik spurte altijd naar de slaapkamer van mijn ouders en ging samen met mijn zus en 2 teckels bij mijn vader en moeder liggen haha!
Inmiddels vind ik onweer in de verte best gezellig en kan ik er ook best van genieten, het moet alleen niet te dichtbij komen, daar houd ik nog steeds niet van.
Je paneel is mooi geworden, heb ergens nog zo'n lijstje van dingen die ik nog een keer wil gaan doen, dit is er 1 van!
Liefs, yvonne