ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zondag 26 juni 2011

ZONDAG=RUSTDAG!!!!

Gisteren een drukke dag gehad vanwege verjaardag van dochterlief. Veel visite en een aantal eters koken neemt manlief altijd voor zijn rekening met verjaardagen ed en ik de rest  Maar hoe leuk het ook was, vermoeiend is het ook, dus vandaag gewoon lekker NIKS!!!
Tja en als manlief kookt, kookt hij altijd genoeg voor een heel leger  En aangezien hij gisteren roti had gemaakt mogen jullie 1x raden wat we vanavond eten en morgenavond hihihi
Dochterlief is goed verwend en woensdag doen we het nog eens dunnetjes over. Ik verdeel verjaardagen altijd in 2en want ons huis is niet groot en anders wordt ik gek

Mag het miss niet zeggen doe het lekker toch maar de leukste visite kwam gisterochtend, nl JOOTJE
Lekker bijgekletst met een beker koffie en cake, gebakken door zoonlief handig een kind op de koksschool:)))

 De reden dat hij de cake heeft gebakken is omdat ik de vrijdag niet thuis was vanwege verjaardag middelste zus.

Ook werd mn oudste zus oma voor de 2de x  en als je dan de foto's ziet, denk je toch weer terug aan 15  jaar gelee.....tijd vliegt zucht
JAYDEN

Zooooo ik ga verder genieten van een rustige zondag hele luie

fijne dag verder en tot de volgende keer

liefs

Geen opmerkingen: