ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

donderdag 21 juni 2018

ZIGGY

Zo dan, daar is ze weer eens. Het kwam er maar niet van om hier weer een post neer te kwakken, drukdrukdruk en eerlijk gezegd ontbrak me de zin ook regelmatig. Ach doe ik morgen wel!! En dat dan iedere dag of zo.

Maar ben er weer.
Hoop gedaan in huis en in de tuin. Daarover gesproken te hebben, ook nog bij lange na niet klaar  nog lange niet
Onze jongste grobbebol is inmiddels ook alweer bijna 11 maanden en binnenkort maar eens laten snipsnippen. Vind zelfs onze hoogbejaarde 15 jarige een lekker ding. Nou is ze dat natuurlijk ook maar ze is op zn zachtst gezegd, not amused!!

En wat dat jong allemaal flikt he, dat hebben alle vorige kittens bij elkaar nog nooit geflikt maar deze knul dus wel. Je zou er grijs haar van krijgen. Nu heb ik dat al en kan dat dus niet meer als excuus gebruiken.

chillen

dutje

dabben

luchten
 Denk serieus een los contactje. Maar verder is t een dotje, wordt steeds liever en kroeleriger. Heeft nog steeds iets met voeten maar hangt er niet meer zo in als in t begin. Hooguit tackelen bij de trap *uch*


Ik ga het hier bij laten en plaats binnenkort weer een post want stiekem vind ik t toch eigenlijk wel weer heel erg leuk om te doen.
Voor nu wens ik jullie een fijne avond- ochtend- of middag en tot de volgende keer

Liefs Brigitte
















2 opmerkingen:

Sylvia zei

Wat een heerlijk beest zeg! Prachtig <3

It's me zei

Waar was j3 nou ???...wat een dotje zeg lief toch ?...fijn weekend liefs Ria x 💜