ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zaterdag 16 september 2017

GEBOREN!!

Potjandeurie zeg, zie dat t alweer ettelijke weken geleden is dat ik voor het laatst iets gepost heb.
Het waren dan ook een paar hele drukke weken die varieerden van de hoogzwangere dochter rondrijden, tot soppen en meubeltjes in elkander flanzen bij diezelfde dochter tot peuren in het zand in eigen gaard.

Ook best wel stressie weken want nadat de stage was afgelopen voor de hoogzwangere was het nog maar een kwestie van een paar weken voor er een totaal nieuw wereldburgertje geboren zou gaan worden.

Dat is dus inmiddels gebeurt en zijn wij de trotse grootouders geworden van een super mooi klein  maar bovenal gezond meiske met de naam Zanaya.

Moeder en dochter maken het uitstekend.

Een paar dagen voor mn verjaardag, iets mooiers kun je je toch niet wensen he

Opa en oma staan op het punt om weer even te gaan knuffelen en snuffelen, want zo'n kleine ruikt me toch een partij heerlijk!!

Blijft me over om eenieder een goed weekend te wensen en tot de volgende keer maar weer

liefs oma Zjiet :))

3 opmerkingen:

It's me zei

Geen foto?....achhhhh jammer ...gefeliciteerd !!!....geniet van dit kleine wereldwonder...liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter! Ik spreek niet uit ervaring maar het schijnt erg bijzonder te zijn. Lekker genieten dus.

Lieve groet, Ingrid

G-STYLE zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter, wat een mooie en bijzondere naam heeft ze ook !
Kan me voorstellen dat je vaak even heen wilt om te knuffelen en inderdaad die kleine baby's
hebben zo'n eigen heerlijke geur, daarvan krijg je nooit genoeg hè.

Geniet er heerlijk van en we zien vast een keer foto's op je blog van dit jongste fanilielid.

Hartelijke groet van Gea