ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zondag 11 januari 2015

IK BEN ZO BLIJ, ZO BLIJ

Ja ik ben blij, blij met het eindresultaat.
Het raam is dit keer zonder franse slag gepoetst, streeploos.
De rest van de keuken afgewassen, schoongemaakt en geschrobt. Het kan er weer ff tegen.

Ik had mazzel bij het zoeken van de hanglamp en hoefde niet de halve schuur leeg te plukken maar met een beetje verticaal limbodansen kwam ik al een eind. Ook nog een schemerlampje uit diezelfde doos gejopt en er staan er nu 2 op het aanrecht, aan weerskanten 1.
Het koken krijgt voor mij zo ook weer een boost.
's Ochtends eerst de luxaflex omhoog getrokken en dan merk je wel t effect van de verf. Dus in 3 fases opgetrokken, tot zover t kon optrekken, laten uitzakken en weer tot zover optrekken enz...








Veranderen en poetsen hoort voor mij in 1 zin, niet het 1 zonder het andere en denk dat ik niet de enige ben die op die manier te werk gaat. Het moet zichtbaar zijn dat er gepoetst is :))

Hier dus TADAAAA....






De plafonniere ligt al in de container
Ik zeg missie geslaagd en op naar het volgende ....wat weet ik nog niet of miss wel maar daar ga ik eerst nog ff verder over nadenken ;))
Fijne avond en een goeie week alvast

Liefs Brigitte

8 opmerkingen:

Judith zei

Altijd extra fijn, wanneer je iets veranderd hebt ook weer alles spik en span is! Ik ben benieuwd wat je nu gaat bedenken...

Groetjes

het moonhuis zei

Ooh dat is altijd zo fijn als de keuken weer eens een goede sopbeurt heeft gehad, hier moet ie hoognodig onder handen genomen worden. Ik hoop dat ik deze week de zin kan vinden ;-)

Liefs Monica

Unknown zei

Ik ben ook altijd zo blij als alles weer mooi gepoetst is, het geeft me rust in m'n hoofd .
Vandaag mijn vrije dag , dus poetsdag .
Groetjes
Christel

Anoniem zei

Dat maakt het poetsen tenminste leuk: het veranderen daarna. Je keuken heeft meer warmte gekregen door je lampjes. Kan me voorstellen dat je met plezier hier kookt.
Hier moeten de jaloezieën in de kamer ook weer eens een poetsbeurt krijgen. Het knapt er echt van op.
Liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

Ook bij mij gaan die 2 dingen samen, als ik lekker aan het poetsen ben krijg ik vaak vanzelf veranderneigingen haha;)

Lieve groetjes, Tjits

oma leentje zei

Heerlijk alles weer schoon ik hou dr wel van

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat zou dat toch heerlijk zijn als ik door jou geïnspireerd zou worden.....helaas, pindakaas: nee dus!
Ik ben van het uitstellen en dan ineens gaat de zon schijnen en dan....dan ben ik net een machine: alles moet ook die dag af!
Bij jou ziet het er in ieder geval weer spic en span uit! Met hele mooie jaloezieën!!

groet Trijnie

Onder de rieten kap zei

Nou jij hebt eer van je werk zeg! Het ziet er weer super uit en alles lekker fris, 2 vliegen in een klap zeg maar, moet altijd zo lachen om hoe je schrijft, zo aanstekelijk leuk!
Fijne week!
Veel liefs, Yvonne