ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

maandag 11 maart 2013

HOBBY

Op de eerste plaats een warm welkom voor mijn nieuwe volgsters, gezellig :))
Vanmorgen mocht ik weer naar de fysio-meneer. Hij probeert mijn rug op het rechte pad te krijgen/houden.
Gaat ook zeer beslist niet zachtzinnig te werk.
Hij weet ook steeds die 'fijne' plekjes te vinden die ik minder vind.....als toetje kraakt hij die rug nog even en kan ik er weer tegenaan voor even....
Er heeft al menigeen aan die rug van mij tijd besteed en niemand kreeg die knopen weg maar deze meneer krijgt t enigszins voor elkaar en zodra ik daar de deur uitbanjer voelt het goed maar ik ben ik en aangezien ik mobiele gewrichten heb is die luchtigheid er maar even......
Ik kan moeilijk stilzitten en bij thuiskomst heb ik om me heen gekeken en ben het 1 en ander gaan verplaatsen....zeg maar dat ik mijn hobby heb uitgevoerd.....HEERLIJK!!
Mijn rug voelt weer als vanouds maar ach volgende week mag ik weer naar de fysio-meneer en kan ik er weer even tegen :))
Over het resultaat ben ik tevreden....het brein is alweer aan het bedenken wat ik morgen ga doen uitvreten 
Tja je moet wat doen met al die tijd he...ik werk niet maar ben wel op zoek voor een aantal uur in de week maar heb mijn leeftijd niet mee....maar de aanhouder wint en ik ga gewoon door :))
Hier een paar hoekjes die ik vandaag gefabriekt heb:))
Voor nu staat het goed, tot ik het weer in mijn bol krijg en dan gooien we t weer een  andere kant in...herkenbaar?
Nou ik me nog sociaal opstellen naar de man toe en op tijd mn nest in want morgen om half 7 midden in de nacht gaat mijn wekker weer af voor de zoon.

Selamat tidur....maleis voor welterusten en morgen weer gezond op :))

liefs XXX

2 opmerkingen:

monique zei

leuk hoor al die hoekjes.
lekker om zo bezig te zijn.

fijne dag

Krek wak wou zei

Jaaa heel herkenbaar alles weer verzetten! haha! Het ziet er in ieder geval kei gezellig uit, Brigitte!
x Nicole