ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zondag 10 maart 2013

JARIG

Van de week was zoonlief jarig, 19 alweer en vandaag is mijn grote lief jarig......zijn we weer even oud....even oud voor een half jaar....min 1 week :)))...dat is een belangrijk detail hahahaha
19jaar geleden had ik dus een heel origineel cadeau in een originele verpakking hahaha
Om dat te toppen is een onmogelijke zaak...
Een paar weken geleden nog wel iets gevonden en aangezien het te groot is om in te pakken, laat staan te verstoppen, heb ik het toen maar gegeven ...niet dat ik 2 weken  te lang vind duren hoor dus wel:))
Hij was er heel blij mee

2 x een wajang kelit, horen bij het indonesische schimmenspel....nu alleen nog een plekkie zien te vinden 10-jarenplan


Zoonlief en ik gaan koken voor hem....zoon kookt  ....hij heeft een koksdiploma, ikke niet...morgen kook ik wel weer
Hier is mijn jarige lief, mijn trots, mijn alles.....  :)))
Fijne avond iedereen en tot de volgende post

liefs X

4 opmerkingen:

Bonjade zei

Van harte met je zoon en manlief.
Wat een kanjer trouwens ;)

Geniet maar heerlijk van de feestmaaltijd.

Fijne avond

LIefs

Wit en Wit zei

Als eerste van Harte Gefeliciteerd met je zoon en manlief.
Wat leuk dat je me ook gaat volgen, dan het antwoord op je vraag over de
statiestiek.: Ga naar blogger.com je ziet hier staan pagina weergave hier moet je
op klikken,er opent zich vanzelf een pagina met statiestieken, op deze pagina
zie je de verkeers bronnen staan. Daar zie je de blogs staan waar ze vandaan
komen. Ik ben ook een beginner maar met hulp van een hele lieve dochter
leer ik het bloggen. Succes.

Doei Doei Greet.

Agnes zei

Van harte gefeliciteerd met je mannen!
En wat heerlijk een zoon met een koksdiploma. Het eten was vast en zeker een succes.
Lieve groet,
Agnes

It's me zei

Gefeliciteerd !!!!!...mooi kado hoor...geniet van een heerlijke week liefs van mij...xxx....