ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

woensdag 11 mei 2011

BLOEMETJE OP WOENSDAG

Super idee van haar ......een-bloemtje- op-woendag, leuke variant op Stapelen- op-vrijdag!!
Nou ik ben van de partij. Heb even gesnuffeld in mijn archief en dit is het geworden...



 Hij staat inmiddels buiten in een teil, want ja....ik heb zulke groene vingers wat betreft mijn binnen planten NOT dus altijd vers hahaha

Leuk initiatief Vip :))).....toen ik in mijn archief aan het wroeten was kwam ik al weer een aantal foto's voor de komende weken tegen, dus........komt helemaal goed :))
Fijne woensdag iedereen

liefs

16 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Kijk, dat levert nog wat op! :)
Mooie hortensia! Ik hou er ook zo van...en in een teil zal hij ook vast erg mooi staan!

Veel groetjes, Veronique

It's me zei

Archief?? bloemen?? stapelen??? eh..snap je het wel helemaal ???...whahahahaha!! liefs van mij...xxx..

Bonjade zei

Heerlijk die bloemen parade die her en der voorbij komt.....de hortensia zeker één van mijn favorieten.
Fijne avond
Lieve groet

Gerreke zei

Ja altijd mooi een witte hortensia en ook ik heb hem naar buiten gedaan!

Het stokpaardje zei

Ik heb net maandag een nieuwe witte hortensia bij AH gekocht bij gebrek aan pioenrozen. Die van mij moag nog even binnen staat tot hij zijn kopje laat hangen ;-)
Groetjes Iris

hokje zei

Handig dat ze dan gewoon van binnen naar buiten verhuizen ;)

Fijne avond,
Miranda

theeleuten zei

Ja hortensia's zijn lastig binnen, ze moeten echt dagelijks water en geen zon..maar buiten staat deze vast ook erg mooi!!

Fijne week, groetjes Evelien

Michelle zei

Mijn planten binnen gaan ook altijd stuk...maar een hortensia binnen gaat niet zo goed, dan maar beter buiten...mooi je foto's!

Groetjes Michelle

wonen met brocante zei

Mooie hortensia! Ik vind dit ook een leuk idee van Vernonique, ben ik het helemaal mee eens. Groetjes Peggy

Bij Guusje Thuis zei

Bloemen-op-woensdag, hortensia's nog wel, leuk!

Yvonne's Brocante zei

Gezellig plaatje!
Fijne dag en groetjes Yvonne x

André en Inka. zei

Schitterende hortensia,mooi hoor,leuk initatief,xxx.

rommy moosie68 zei

hoi leuke foto`s een wat betreft groene vingers daar heb ik ook niet hoor ik doe maar wat komt meestal wel goed lieve groetjes rommy leuk dat je mee doet

Siljo zei

Ziet er mooi uit
maar nu wordt ik nieuwsgierig
na de rest !!
Groetjes Joke

Siljo zei

Erg leuk bedacht !!
Bloemen op woensdag!
Fijnweekend
groetjes Joke

Unknown zei

Hoi Brigitte jou ook gevonden. Leuk om even je blog te lezen.

Fijn weekend lieve groetjes, Mirjam