ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

dinsdag 20 juni 2017

BOEIE

Vanaf heden zijn we in de gelegenheid om iedere verzuipende eend, meerkoet of zwaan te redden van de verdrinkingsdood


Maar gelukkig kunnen ze allemaal stikgoed zwemmen, ondersteboven in het water hangen en van allerhande capriolen uithalen....alhoewel ik nu soms geneigd ben om gewoon dat water in te duiken want manmanman wat is het warm.
Echt, hier zou ik dus nevernooitnie om vragen he. Geef mij maar wind, regen en onweer. Ik kijk al uit naar vrijdag. Dan beloven ze minder hitte.

De grobbebollen weten zich ook geen raad en komen dan' heerlijk' bovenop me hangen. Zie je t voor je?
Ik, enigszins  understatement  bezweet en dan zo'n haarbal. Echt ik lijk dan wel een furby.

Verder weinig te melden. Ohja, jawel
Zoonlief is in de leer als tattoeerder bij de echtgenoot van de nicht van de man . Volgen jullie het nog? In de familie dus, waar hij sinds een kleine 2 maanden woont.
En ik wilde dus al heul lang een tattoe en wat is er dan mooier en nog specialer als de zoon die dan ook zet.
Hij is nog niet af maar dat komt de volgende keer weer


Op mn rechteronderbeen. Ik weer dat dat niet ieder zijn/haar ding is.
Maar ik ben er blij mee en supertrots op de zoon. Doet ie toch maar ff. Zelf een ontwerp getekend.
3de tattoe die hij gezet heeft. Goeie leermeester, nl tattoe Yanoesz in Tegelen.
Zo dat was t dan weer voor vandaag. Weinig gefabriekt maar daar is t ook geen weer voor.
Morgen de koelkast leeghalen en er zelf in gaan zitten denk ik hahaha

Liefs Brigitte

2 opmerkingen:

It's me zei

Zit het binnen ...regen en onweer...wel jammer hou van buiten zijn....in de schaduw hoor....raar na zon lange tijd weer binnen zijn....ik ben niet van de tattoo maar bijzonder dat je zoon deze heeft gemaakt......liefs fijn weekend Ria x ❤️

Unknown zei

Ben je al uit de koelkast :) ;)
Je tattoo is prachtig, zal heel dierbaar voor je zijn want door je eigen zoon gezet is toch wel bijzonder!
Fijn weekend, Sonja