ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zondag 30 april 2017

Vorige week zondag ging spruit nr. 2 ook de deur uit. Bij de dochter was dit geleidelijk gegaan en af en toe komt ze een nachtje ' logeren' bij pa en ma.
Bij de zoon is dit eigenlijk ook zo gegaan maar dan anders. De bedoeling was om ergens in mei of wat later richting Limburg te gaan, naar mijn geboortedorp notabene. Bij de nicht van de man woont hij nu. En uiteraard de man van de nicht van de man. En het is prima zo, alhoewel ik ze beiden wel heel erg mis. Hou me goed bezig maar daarover later meer.
Want als jullie denken, nou nou wat een veranderingen daar in Huize S, kan ik eindelijk vertellen dat er nog meer veranderingen op het programma staan en dan bedoel ik niet een kastje hier of een potje daar.....Nee ik heb echt huge nieuws eey
Want...




We weten het al n poosje maar hadden zwijgplicht en dat was bipse-moeilijk hey.
21 weken is de dochter. Nu nog ff verder geduld uitoefenen en sokjes punniken en/of zo
Dus gene tijd om een leeg-nest-syndroom te ontwikkelen maar het is wel een rollercoaster. Dan wel een leuke :))
Nou deze oma-to-be gaat lekker lui wezen. De man/ opa-in-spe is aan het keukenprinsen dus ik neem t er ff van.
Fijn weekend allemaal en tot de volgende post maar weer

Liefs Brigitte

3 opmerkingen:

It's me zei

Wat ontzettend leuk Brigitte....gefeliciteerd !!!....liefs Ria x ❤️

van alles wat in huis en tuin. zei

Ga ik eindelijk eens op Blogger kijken zie ik direct een heugelijk nieuws!! Gefeliciteerd Brigitte....wat bijzonder hè. En wat zal je daar van gaan genieten....niks geen lege-nest-syndroom: straks komen de kleinkinderen logeren en dat is ook leuk! Veel plezier met breien en haken......haha!

groetjes Trijnie

Home and Lifestyle zei

Wat leuk om te horen...dus er moet toch weer geschoven worden, tenslotte moet er een box in de woonkamer komen te staan ;-). Van harte gefeliciteerd!