ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zaterdag 31 december 2016

REMINISCING


Oudjaarsdag, laatste dag van het jaar.
Een dag om stil te staan bij het afgelopen jaar.
Uren, minuten en seconden tikken voorbij.
Herinneringen die vervliegen, herinneringen die je nooit zult vergeten.
Voor iedereen weer anders.
Veranderingen die bewust gemaakt zijn.
Sommige doordacht en sommige uit noodzaak.
Blijdschap en verdriet.
Op naar een gloednieuw jaar met nieuwe herinneringen en hopelijk alleen maar leuke, gezellige en gelukkige.
Dat is wat ik iedereen wens, een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2017

liefs Brigitte

9 opmerkingen:

It's me zei

Ik wens je het allerbeste voor het nieuwe jaar......liefs Ria x ❤️

kliefje zei

Mooie foto, een stoel vol Coon :)

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik wens je, samen met degenen die je lief zijn, een goed en gezond 2017 toe!

groetjes Trijnie

Home and Lifestyle zei

Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar gewenst!

Liefs, Ingrid

Zjietje zei

Ja hè, alleen zijn ze er niet meer😥

Unknown zei

Ook voor jullie een liefdevol, gelukkig, mooi en gezond 2017 gewenst.
Groetjes Gea

het moonhuis zei

Heel veel liefde, geluk en gezondheid in 2017!!

Liefs Monica

Unknown zei

Beetje laat, maar niet minder welgemeend, de allerbeste wensen voor 2017.
hopelijk snel weer een mooie blogpost want ik mis je leuke schrijfsels!
lieve groetjes, Jacqueline

Zjietje zei

Jij ook Jacqueline