ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

woensdag 1 april 2015

STOELENDANS

Van de week de allerleukste hobby uitgevoerd die er bestaat, meubels en zooi omgooien...vind ik dan he

Het aanrecht vond ik veel te vol....oke er stond ook nog vaat.
Dus die eerst weggewerkt en in de vaatwasser gemikt en wat er niet in mag met de hand gecleaned.
Toen het aanrecht aangepakt en meteen een grote schoonmaakbeurt gegeven, was tenslotte op dreef.

Toen met een emmer koffie aan de keukentafel gaan zitten met een vel papier en een pen voor de snufferd en 2 tekenpogingen gemaakt waar alleen ik wijs uit wordt.
Ff plattegrondje gemaakt waar alles moest komen te staan .
En hup aan de slag....kastje leeghalen, doeken onder de poten, kastje zetje geven en hop op zn plek, kastje ontstoffen, kastje vullen, next!!
Andere kastje hetzelfde recept, leeg halen, schoonmaken, opnieuw vullen en klaar!

Het loeizware kacheltje eerst heul goed op de doeken gezet en die had iets meer hulp nodig om op zn plek te komen.
De spullen een kleine beetje van plek veranderd. Zo ook de klok en de spiegel verwisseld, flink wennen als je wilt weten hoe laat t is want je blik, de mijne iig gaat automatisch richting spiegel....kleinigheidjes blijf je houden
De tafel staat nu wat meer onder de lamp, staat wel zo leuk
Keuken kan nu ook van mn voorjaarslijst af en t geeft rust nu alles ook anders staat. Kan ik weer verder met patroontekenen en op stof leggen en als dat gebeurt is, racen met mn machines om een zomer collectie in elkander te flansen :))

Het is bij de weg niemand hier in huis opgevallen dat het anders staat *zucht*







Het grote rieten hart had ik vorig jaar met koningsdag voor een habbekratz gekocht en hing in de woonkamer aan de trap onhandig te wezen en te wachten op een eindbestemming. Aan de voordeur was het een nono want daar staat meestal aardig wat wind, beetje sund als ie kapoet waait

Toen ik, na het wisselen van een wasje en ik richting keuken de trap op liep, zag ik een perfect plekkie. Weer terug naar beneden gestuiterd en een haakje uit mn voorraad geplukt, een schroef elders gepakt en gewapend met een kruiskopschroevedraaier de schroef in de kast geboord en hartje eraan gehangen en het plaatje is voor mij compleet.

Nu nog ff de stofzuigert zn werk laten doen en de rest van de dag neem ik vrij :))

Wens jullie een fijne dag en tot de volgende post

Liefs Brigitte

3 opmerkingen:

Unknown zei

Je hebt nu wel vrij verdient denk ik ! Veel werk verzet! Ziet er mooi uit heel gezellig!
Het rieten hart hangt mooi aan de kast

Geniet van je vrije dag ;-)
EEn hartelijke groet van Priscilla
Kom je ook eens bij mij kijken? Misschien vind je het leuk?
diybypepris.blogspot.com

Anneke zei

Je bent weer aardig bezig geweest zeg. Maar het resultaat is er dan ook naar. Gezellig heb he het hoor. En het hart staat leuk zo.
Liefs Anneke

Vanessa zei

Dat is heel leuk, om even alles wat te verschuiven en wat op te kuisen.
Het kacheltjes is echt prachtig, en ook de andere decoratie is heel mooi gedaan!
groetjes, Vanessa