ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

woensdag 15 oktober 2014

STUFF IN DE LIJM

Wat een weer he, heerlijk. Kan er zo van genieten....van binnenuit he 

Krijg er dan ook veel meer zin in om iets te doen....voelen we hem al aankomen? JUIST ik ben aan het vulliken geslagen
Ff een remindertje, kenne jullie deze NOCH NOCH NOCH



Hier heeft ie al zijn kraag die ik bijna een week heb laten drogen en gisteren er eindelijk eens tijd ervoor uitgetrokken om er aan te beginnen.
Maar meteen nog een aantal spullen gepakt die een nieuw jasje konden gebruiken. Ook 2 dingen waarvan ik geen idee heb OF het werkt maar hey, wie niet probeert wie niet wint :))
De ornamentachtige dingen, die ik op koningsdag gevonden had op de rommelmarkt hiero in het dorpse stadje in de kleur GEEL  jak  waren al voorzien van een nieuwte kleur maar vond ze nog steeds te gladjes.



Hele verbetering he. Ik ben vanmorgen vergeten om hem op de foto te knallen maar geloof me, hij is er op bekomen met zn groffe jaske. Grof? 
Ja grof. Had tegellijm aangemaakt en ff laten staan....enne....hij was dus al aan het uitharden....flink wat water erbij gedaan en toen werd het een papje met harde stukskes *grijnst*
En ik moet zeggen, het heeft wel iets.
Zal hem vandaag op de foto zetten 

De dochter zo uitzwaaiien  (de zoon had ik gisteren al uitgezwaaid, die zit met zn bullen en klasgenoten in Antwerpen en komt vanavond weer naar huis ) en ff  gauw het huishouden en ff gauw verzinnen wat er vanavond weer voor culinairs op den tafel moet verschijnen.

Vanmiddag om 13.00 afgesproken met de dochter bij de Primark voor wat shirtjes want het arme kind heb niks om aan te trekken  zegt ze
Dat wordt dus een vliegens  vlugklaar hap
Want jullie weten, koken is niet mijn ding...mits het geen hollandsche pot is dan wil-het-nog-wel-eens-leuk-zijn maar verder, echt NIET mijn ding. 
Ik weet nog goed dat op ons vorige adres,in een ander gehucht, onze, toenmalige nieuwe buurman, zei dat hij het vaak lekker vond ruiken. Ik heb hem toen gevraagd of dat doordeweeks was of in het weekend. Hij snapte het niet zo  helemaal niet goed maar zelf ging ik stuk van het lachen. Had uitgelegd, na mn lachbui  huilbui  dat ik doordeweeks kook en de man in het weekend :)) Duidelijk toch? :))

Nou lieve mensen, ik ga eens wat doen en tot de volgende post

Liefs Brigitte



HET TOTAALPLAATJE

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Succes met het vervolg, ik ben benieuwd naar de eindresultaten.

Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Ik kom net uit bed, en zit hier alweer te schudden van het lachen....jij moet colums gaan schrijven.
Ik ben benieuwd naar het resultaat, wel apart met die harde stukjes erin.
Fijne Dag nog.

Groetjes,
Inge, my choice
p.s. En koken is ook niet mijn hobby...

Unknown zei

Ik zit weer hier met een grijns op mijn gezicht na het lezen van je post :)).....:))
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Succes!

Groetjes Anita

Anneke zei

Je hebt er weer een gezellig verhaal bij gemaakt hi hi. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat zo te zien ziet de lampenvoet er mooi uit dus ik ben benieuwd naar je volgende post.
Liefs Anneke

Unknown zei

Met een dikke smile on my face heb ik jouw post gelezen . Ik ben zeer benieuwd wat dat gaat worden met de brokken in de tegellijm.typisch iets voor jou zeker ;)))
Groetjes christel

Marie-José zei

Zo nu ben ik ook eens bij jou wezen kijken op je blog en je schrijft heerlijk spontaan, leuk!
Ik blijf je volgen hoor gezellig.
Bedankt nog voor je lieve complimenten op mijn herfstpost ;-)

lieve groet, MJ

Hann¥ zei

Dank je wel voor je reactie op mijn post.
Je hebt heerlijk geklodderd met een mooi resultaat.
Fijne dag.
Groetjes,Hanny

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo.. je was weer lekker aan het kliederen geweest!!
Ik moet altijd weer zo lachen om je stukjes....heerlijk!
Je laat je frutsels toch nog wel even zien hè.

groet Trijnie