ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zaterdag 7 juni 2014

ALS EEN BLOK.....

Oke waar waren we gebleven.....oh ja de muur in de woonkamer
voor
Daar was ik maandagmiddag mee begonnen na
Eerst de lijnen uitgezet en tot een groot blok getransformeerd en de kwast aanslingeren en klodderen maar.
Om 7 uur de laatste veeg gedaan en alles weer terug gezet. Het rook ook zo lekker...sorry, ik vind verf lekker ruiken :))


En wat gaat er nou goed samen met een nieuw geverfde muur? Nou de boel een beetje omgooien he. Dat deed ik dus de volgende ochtend. Van de week is hier zoveel veranderd, het is net of we weer verhuisd zijn hahaha
Net als bijna 2 jaar geleden, toen kon de man niks vinden en nu ook weer niet  dezjavoe  :p

Donderdag op wat dagelijkse dingen na had ik een atv-dag genomen, vond hem welverdiend.

De foto's van hoe het nu staat, ligt en hangt houden jullie nog tegoed want die heb ik nog niet op de gevoelige dinges gegooid maar dat komt binnenkort allemaal wel.

Zo ook van de spullen die ik bewerkt heb met kalkverf....denk hierbij aan manden, dienblad, bloempotten ....uhmm kan miss beter zeggen want niet in aanraking is geweest met dat goddelijke goedje  duivels spul ....geef me een kwast gedoopt in verf en dat komt het helemaal  niet  goed :p
Kloddertje hier en een spetter daar en Zjiet is in haar element, dit tot grote schrik van de man, vandaar dat ik hem dit ook nooit vertel mits het om iets groots en opvallends gaat dan geef ik hem een four-days-notice, zodat hij er ff aan kan wennen :))

Voor nu wens ik jullie een fijn en vooral zonnig weekend
Liefs Brigitte

4 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie kleur, ziet er strak uit je blok! :)
Ben wel benieuwd hoe je het verder hebt ingericht zo.

Liefs Marieke

Home and Lifestyle zei

Wij hebben vroeger ook met blokken gewerkt, maar uiteindelijk werd het een tussenstap en werden de muren later helemaal voorzien van een kleurtje. Maar het blijft leuk en eens iets anders dan anders.

Bij het vermoeden van protest bereid ik hier manlief ook altijd even voor, dat wennen scheelt een slok op een borrel ;-).

Fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Mooie kleur! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes Anita

het moonhuis zei

Leuk hoor en keurig recht, Knap, want bij mij zou het dan scheef zijn, denk ik, ook al heb ik het met zorg staan afplakken, Ben ook benieuwd naar het eindresultaat!!

Liefs Monica