ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

vrijdag 30 mei 2014

OP STROOPTOCHT

Morgen gaat deze dame verf halen van Annie Sloan samen met de dochter.
Eerst zetten  dumpen  we de man op zn werk alwaar ik /we  nog wel even mee naar binnen zullen gaan om nog even gebruik te maken van de sanitaire voorzieningen die het bedrijf ook bezit

Dan gaan we met t otootje nog ff verder tuffen want de dochter heeft t plan opgepakt om haar dikke pruik die ook nog eens op haar derriere bungelt te voorzien van een keratine behandeling a penning 16  17
Echt duur maar ja t is haar geld en ze werkt er zelf voor.
Maar morgen gaan we ff langs om haar haar ff te showen en wie weet zeggen ze wel, gebruik van verzorgingsproducten heeft t zelfde effect  wie maak ik dat wijs

Daarna rijden we weer richting huis om dus ff een pittstop te maken bij het Woonwinkeltje in Nieuwerkerk voor de verf  en wie weet wat er nog aan mn vingers blijft plakken  help!!

Zulke winkels zijn niet goed voor Zjiet en als de man dit zou weten denk ik dat hij morgenochtend zonder me vertrekt :))

Boodschappen doen staat ook op t program van deze vrijdag en wie weet doen we de Woonstore en @.ction ook nog een bezoek aan...... ohoh...

Ik zal proberen  me te gedragen oke?

Vanavond ff lekker gebubbeld....nee heb geen bruine bonen gegeten  :))
We hebben echt zo'n bad met van die knoppen en luchtgaten, was al aanwezig in dit pandje en ik kan jullie garanderen dat dat best wel meehielp om de knoop door te hakken wb dit huis.))
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik eerder geneigd ben om flux onder de douche te springen dan in bad te duiken want voor 1 persoon is ie best groot, het is nl een 2persoons zwem bad  en met mn  krappe  1.62 zijn er weinig plekken voor houvast en is t wakker blijven om vooral niet te verzuipen maar wat is t lekker zeg!!!
Nou zijn de man en ik al wel een aantal x samen in dat ding geweest maar ik ben t al snel beu terwijl hij er veel langer van geniet.....tenminste als je slapen in bad genieten vind...maakt bijna meer kabaal met t omzagen van struikjes dan t bubbelapparaat itself
Ook qua temperatuur verschillen we en omdat hij meestal als eerste erin zit en het beste plekkie inneemt, is hij al gewend aan het warme  gloeiend hete  water en ikke dus niet....
Ook deponeert hij rijkelijk wat heerlijk uhm ruikend badschuim  FOR MEN  en door t gebubbel zie je door de bomen t bos niet meer oftewel zie je door het schuim de man niet meer en vice versa he
Dus beperken we dat maar t beste tot 1 x per jaar, houdt t ook spannend he :p




Nou lieve mensjes, ik ga mn glaasje wijn nog ff achterover gooien en mn bed opzoeken want morgen gaat mn  ellendige  wekker weer

Tot de volgende post en een fijne vrijdag

Liefs Brigitte

4 opmerkingen:

Unknown zei

Haha...ik heb weer genoten...ik ken dat van dat bubbelbad, mijn schoonzusje heeft er ook een, en toen de kinderen nog klein waren, vonden ze dat geweldig...foto gemaakt...stja...en dan is het zoeken, waar ze zijn tussen al dat schuim...

Een keratine behandeling...nog nooit van gehoord, gaat je haar glanzen denk ik.

Veel plezier vandaag!
Groetjes,
Inge, my choice

Home is where the heart is zei

hahaha idd :))
Het gaat idd meer glanzen en t zou er wat stijler van worden. Ik vind het enigszins zonde want t kind heeft stevige slag van zichzelf en ze vind dit al van zover ik me kan herinneren verschrikkelijk terwijl iedereen zou ruilen met haar....iets wat blijft denk ik, degene met krullen willen steil en die met steil haar willen krullen :))
Fijn weekend alvast
grtzz Brigitte

Home and Lifestyle zei

Je bent inmiddels vast al geslaagd voor de verf. Een kostelijk verhaal over het bad, ik heb er helemaal beelden bij. Ik zit er ook zelden in hoor, de douche is hier favoriet.

Fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Heb het wel vaker gehoord bij de kapper zo'n keratine behandeling. Ze beloven dat je haar mooi gaat glanzen en gezonder wordt gedurende zoveel weken of maanden. Maar met de juiste verzorging en voeding kun je dat zelfde effect bereiken en het kost een stuk minder. ;)

Als wij de ruimte hadden, zouden we ook een bad nemen maar helaas. Dan maar een lekkere royale douche met bouwkundig bankje en nisje. Ook heel fijn! :)

Liefs Marieke