ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zaterdag 19 oktober 2013

HELP HULP HILFE AU-SECOURS!!!!!!

Tis weer ff geleden dat ik mijn post plaatste...om precies te zijn op 16 september, een dag voor mijn verjaardag.......dank voor jullie felicitaties...beetje laat maar niet minder gemeend..
Van de week al gestart met een post maar kwam niet verder...dacht ff laten rusten.
Plus van de week, net als vorige week, 3 dagen gewerkt bij de man op kantoor. na bijna 20 jaar huismoeder te zijn geweest Als soort van office assistent....vind t het helemaal leuk....vanaf deze week 1 dag per week.
Gewoon voor spek en bonen want de man is een eigen bedrijf binnen het bedrijf aan t opbouwen en waar ik kan help ik met data opzoeken, dingen in het systeem zetten wat de man ontworpen heeft en de eigenaar van het bedrijf vind t helemaal geweldig dat ik help maar een baan zit er nog niet in voor me omdat er nog geen voldoende budget is....maar ik heb geduld, mijn tijd komt nog....dus nu mag ik morgen gaan shoppen voor een x bedrag!!! Helemaal leuk...dus morgen samen met de man op stap......Maar ff wat anders.....omdat ik al een poos niet meer op mn blog ben geweest en ik een hoop posten nog moet lezen, had ik ze alvast boven in mn balk gezet om te lezen en daarbij zat ook de blog het Witte Luik.en als ik me niet vergis was dat het blog van Marjo...ik dacht leuk!!
Nou wat leuk!!! Die aangeklikt en kreeg meteen een venster met de vraag of ik verder wilde gaan want t was een volwassen blog....duhhh...geopend en mn ogen vielen bijna uit hun bezetting.....PURE P*RN*...wat is dit!!???!
Ik weet dat Marjo een webshop had maar dit was ab=so=luut GEEN ,ik herhaal,GEEN BROCANTE!!
Heb het blog meteen uit mn lijst gereten en verwijderd........maar wat wil het geval....ik ben dus nu AL mijn blogvrienden kwijt....SNIK....moet nu dus weer iedereen gaan zoeken....ik baal als een stekker en ben pissed, pissed op diegene die Marjo's blog gehacked hebben.....
Dus lieve mensen, laat alsjeblieft een berichtje achter zodat ik jullie weer in mn lijst van favoriete blogs kan zetten en ik jullie posten weer kan lezen...
Voor nu wens ik iedereen een fijn weekend verder

liefs van mij XXX

1 opmerking:

Unknown zei

Wat vervelend...ik krijg de laatste tijd veel spam binnen...en dan met de vraag of ik een website aan wil klikken...ik verwijder dit meteen.
Maar een blog hacken vind ik helemaal laag.
Succes ermee.

Groetjes,
Inge, my choice
www.mychoice-inge.blogspot.nl