ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

maandag 4 februari 2013

HIGH TEA!!!

Gisteren was het zo ver, mijn eerste high tea...veel over gehoord en foto's gezien maar nog nooit gedaan. Heerlijk vond ik het. Ik was voor deze gelegenheid uitgenodigd door een lieve vriendin, degene die mij alles geleerd heeft wb het autorijden oftewel mijn rij -instructrice. We hebben na mijn rij-examen onze band verder aangehaald. We kenden elkaar al heel lang maar zijn elkaar op n gegeven moment uit het oog verloren. Ik wist wel, als ik ooit mijn rijbewijs ging halen dat ik dat dan alleen bij haar wilde doen....en zo geschiedde... De klik was er meteen weer en hebben in de auto vele gesprekken gehad, veel gelachen, soms een traan en soms werd er ook gescholden door mij Het mooiste wat ik me nog kan herinneren is dat op een zonnige dag ik een andere leerling naar Roosendaal bracht en we het over haarverf kregen, waarop mijn instructrice-inmiddels-vriendin zei, ik stop met dat geverf en laat mijn haar grijs worden waarop ze naast zich keek,we stonden voor een stoplicht, daar zat in de auto naast ons een vrouw met grijs haar...zegt ze ineens, die vrouw naast ons, die heeft een mooie kleur grijs.... Ik schiet in de lach, en zeg tegen haar, MUTS, JOUW RAAM STAAT OPEN EN DIE VAN HAAR OOK!!!! Dat ik nog kon rijden, echt de tranen liepen over mn wangen en dacht dat ik niet meer bij kwam. Maar ik dwaal af....ter gelegenheid van haar verjaardag had dit mooi mens n select groepje uitgenodigd om samen mee te haaitiehe... Leuk tentje, stik gezellig en LEKKER!!!! Oordeel zelf
Vooraf een quicheje toen de heerlijkheden die hierboven te zien zijn ik zie dat de sandwiches ontbreken en tot slot kwamen er kibbelingen Theewater werd er steeds gebracht en kan jullie vertellen dat mn vochtpeil gisteren goed was aangevuld :)) Heerlijk gegeten, geweldig gezelschap, en voor herhaling vatbaar Goed einde van een leuk weekend Ik wens iedereen een fijne week lieve groet Brigitte

Geen opmerkingen: