ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

maandag 24 december 2012

VERVOLG.......

De reden waarom het hele gebeuren wat-betreft-de-reanimatie-politie-brandweer-ambulance, schoot me vanmiddag onder t stofzuigen als een mokerslag naar binnen. Heb dit al eens eerder gehad, dat t besef later insloeg als een bom. Mijn vader liet ook t leven op dezelfde manier als deze persoon waarvan ik hoop dat hij/zij het wel overleefd heeft Mijn vader is niet de dag voor kerst gestorven maar 2 dagen voor 5 december....hij had beloofd om mee te gaan naar de peuterspeelzaal.. Helaas heeft t niet zo mogen zijn.... 4 weken nadat mijn lieve moeder aan een slopende klote ziekte stierf dus geheel onverwacht mijn lieve vader.... Niet bij de Lidl zoals de persoon vanmorgen maar in een bruidsmodezaak van een vriend van hem.... Dit is inmiddels 14 jaar geleden maar blijkbaar zit t nog steeds diep in me, diep verstopt.....

3 opmerkingen:

Le Style zei

Lieve Brigitte,

Wat heftig, zeker is dit een deel van jou .....
Door zo'n gebeurtenis komt het weer even heel dichtbij.
Ik hoop dat je het weer wat van je af kan zetten.

Fijne feestdagen samen met de mensen die je lief hebt!

Lieve groet,
Yet

Anoniem zei

Ook al stop je het weg, het overlijden van je ouders vergeet je niet. Je bent er wel met een schok aan herinnert vandaag.
Maar met herinnering hoop ik dat je toch goede dagen hebt!

Lieve groet,
Gerry

G-STYLE zei

Bedankt voor je lieve reactie laatst op mijn blog. En jullie hebben je portie ook wel gehad als ik dat zo lees,
Je vader onverwacht terwijl je moeder nog maar vier weken daarvoor overleed ....pfffff.... Wat heftig !

Het leven valt niet altijd mee, het is de kunst om toch steeds weer van de leuke dingen te genieten he ...

Voor nu wil ik dan ook veel goeds wensen voor het nieuwe jaar!

Hartelijke groet van Gea.