ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zondag 9 oktober 2011

HET PLAN, DE UITVOERING EN HET EINDRESULTAAT!!!

Zo, een nieuwe week staat weer in de startblokken. De onze begint morgen met een bruiloft. Een bruiloft? Ja een bruiloft.

De man is gevraagd te fotograferen. Wij, de kids en ik, gaan met de trein die kant op en wie ons dan ophaalt van t station? Geen idee!!

Maar goed. Vorige week zaterdag hebben we een andere 3-zits gekocht en zoonlief zag het wel zitten om die andere bank op zijn kamer te zetten.

Prima!
Maandagavond vroeg hij me om mee te helpen zijn kamer om te gooien, is aan mij wel besteedt zeg maar.

Ik ging helpen delegeren heet dat

Alles op zn plek gezet en de rest, aansluiten van apparatuur, was voor hemzelf he ...

Woensdagochtend zouden wij met zn 2tjes wel 'even' die bank boven zetten. Ik was al bezig...bank rechtop gezet, naar de keuken geschoven en daarna alles van de muur afgehaald en alles bij de voordeur gezet ****slik**** een zooi niet te filmen. Heb er maar geen foto van gemaakt ging ook niet want de bank blokkeerde alles zodat ik de camera niet kon pakken.

De poten van de bank geschroefd, de leuningen in het trappengat eraf......

De zoon kwam helpen eindelijk en we probeerden uit alle macht die bank verder de trap op te krijgen maar dat lukte dus niet.

Buurman ingeschakeld en ondertussen moest de zoon weg naar zn stage-adres how convenient

Maar ook mij en de buurman wilde het voor geen meter lukken en na verschillende pogingen en draaiingen van de bank  over het zweetgehalte maar niet gesproken, de pogingen gestaakt en in 1 lijn door naar de achtertuin met de bank.

Grofvuil gebeld en die kwamen de volgende al das mazzel hebben

Maar toen moest ALLES weer terug op zn plek in de gang, de leuningen terug hangen. Volgende week de trap BIJWERKEN want die is dus door al dat gedoe GIGA beschadigd!!

Geeft niet, want de man is volgende week een paar dagen weg HEB IK DUS DE AUTO:)))))) en kan ik dus mijn goede duivelse plannen uitvoeren

Maar toen moest dus de kast in de keuken leeg
Wat je allemaal niet in zo'n kast propt!!! En dat moest dus ook allemaal weer terug he, zodra de nieuwe bank binnen stond. Die stond geplanned tussen half 5/5 uur.

Kwart voor 5 was het zover!!! JOEEHOEEE
Hij staat mooi op de plek, die al de hele middag leeg was

Me happy:))
Bij hetzelfde bedrijf had ik ook iets leuks gezien, nl dit, een oud nachtkastje :))

En zo staat het geheel....


Ik ben al volop dingen aan het bedenken bekokstoven wat ik de komende week weer ga doen! De keren dat de man op zakenreis snoepreisje ging, stond er iedere keer een verfklus op de planning de badkamer is al aan de beurt geweest en zo ook de keuken van oud groen naar gebroken wit :))

Ik ben gisteren en vandaag naar de rommelmarkt geweest hier in het dorp en ik kan wel zeggen dat het me aardig goed is afgegaan. De foto's volgen nog maar ik heb dus een oude lamp gekocht die nog een lik verf gaat krijgen. Hier weet niemand wat van, heerlijk zoiets!! :)))

Wordt vervolgd...... ik ga  nu verder met de nieuwe kussens voor op de bank en wens jullie nog een fijne zondag...mij gaat dat wel lukken, het regent, het is was donker HEERLIJK. Kan ik enorm van genieten :)))
Ik hoop jullie ook


liefs

6 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat heb je een mooie bank gekocht, maar wat een werk zeg, je bent het hele huis door gesjouwd met je bank, jammer voor je zoon.
Nu heb jij de komende tijd weer klusjes genoeg:)))
Maak er een mooie dag van morgen!!!

Groetjes,
Eefie

It's me zei

Meid wat een drukte !!! mooie bank !! superrrrr...geniet je een beetje van je vrije zondag??...liefs van mij...xxx...

lia zei

Oh jee, ik had het niet eens geprobeerd om die bank boven te krijgen. Want met een draai in de trap ofzo en dan zijn die banken ook nog eens loodzwaar.
Maar goed hoe zit de nieuwe bank nu...
Staat goed.

Fijne dag en week vol klussen....

Groetjes Lia

Le Style zei

Leuk die aanwinsten en ideeën!
Ben zo benieuwd naar je 'nieuwe' oude lamp.
Kijk al weer naar uit naar je volgende post.
Zo leuk is dat veranderen in huis!
Een fijne week,

Lieve groet

Kom Achterom zei

ooh helemaal in je element ben je zeg!!
Wat een super bank!
Heerlijk! Dit is nou echt weer voor dit soort klussen!
Voor deze week veel succes
Ik ben benieuwd naar je lamp
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

O jee, zo'n mooie nieuwe bank in je woonkamer, maar puinruimen in het trappengat dus, benieuwd wat je deze week nog meer gaat klussen. Groetjes, Colin