ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

woensdag 3 augustus 2011

OFFICEEL EN EEN BLOEMETJE:))

Vandaag is het eindlijk offcieel!!! Vanmorgen mijn rijbewijs opgehaald :)))

Nu mag ik in het echt rijden  hoeft t  niet meer stiekem. Het blijft nog even onwerkelijk. Ik weet dat het zo is maar echt doordrongen is het nog steeds niet. Dit kreeg ik afgelopen vrijdag nog van de man voor het slagen


Vanavond, als de man de straat in rijd vraag ik hem vriendelijk om uit te stappen sleur hem de auto uit en ga ik een stukje tuffen racen. 

Morgen heeft hij een rustdag ( burnout) en hebben we om 9 uur een medische afspraak voor de dochter en net na de middag ga ik met de volledige kattenfamilie naar de dierenarts voor de jaarlijkse enting. De zoon gaat mee nog zo' n dapper kind

De zoon heeft gisteren en tattoo gekregen van ons. Als een soort van afsluiting van een moeilijke periode. We zijn er nog niet maar eindelijk is er vooruitgang.
Dit is het geworden...een draak met een draak hihihi

Op de foto lijkt hij groter dan in werkelijkheid.
Ik wil er ook 1 maar dan op mn voet en denk, een stuk enkel. Dit ga ik samen uitkiezen met de man. Tezijnertijd laat ik hem zien maar eerst op vakantie. We gaan lekker naar Spanje, met het vliegtuig :))

Ik wens jullie een fijne dag verder, ik ga de kamer een sopbeurt geven.

liefs

10 opmerkingen:

André en Inka. zei

Wauw,mooie tattoo,hoor,dre is er ook uit en weet nu eindelijk wat hij wil als tweede tattoo,....ihihhi,echt een weegschaal,ene moment is het zo en het andere moment is het weer anders,ik ben benieuwd straks naar je tattoo op je voet,....alvast een hele fijne vakantie,geniet ervan,meis

lia zei

Gefeliciteerd met je rijbewijs.
Ik zou zelf nooit voor een tattoo kiezen, maar het staat stoer hoor. En een stoere vent kan natuurlijk heel goed met de kattenfamilie mee.

Alvast een hele fijne vakantie.
lieve groet Lia

http://truutske.blogspot.com zei

Ik ben zelf helemaal niet van de tattoo's maar ik denk dat zoonlief er erg blij mee is.
Heerlijk niet meer afhankelijk...nu lekker zelf toeren.
Wens je vast een heerloijke vakantie in Spanje.
Groetjes, Trudie.

Unknown zei

GEFELICITEERD!! Super van je...Geniet in spanje, Nicole*

Anoniem zei

ow, die tattoo is mooi maar.......het ziet er pijnlijk uit brrrrr ;)))
Gefeliciteerd nogmaals, een rijbewijs is toch ook een stukje vrijheid!
Fijne vakantie, laat een beetje zon voor ons over hè,
liefs, Sonja

Michelle zei

Een hele fijne vakantie in Spanje, geniet ervan!!
en ik vind je zoon zijn tattoo heel mooi!

Gefeliciteerd met je nu officiële rijbewijs!!

Lieve groet Michelle

It's me zei

Bedankt voor je lieve woorden......het helpt me echt....liefs Ria....xxx...

Tanja zei

Zo dat is een hele gave tattoo, stoer hoor en echt zo mannelijk. Ik vind een tattoo op je voet en enkel ook heel mooi. Spannend hoor Brigitte!

Ik weet dat niet iedereen van een tattoo houdt maar ik heb er ook eentje sinds 6 jaar, op mijn linkerschouderblad. Een vlinder, zelf ontworpen.

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie, mooi weer is daar al dus dat komt helemaal goed.

Liefs
Tanja

Anita zei

Ik ben ook geen tattoo mens maar ieder zijn ding ;-)
Héérlijk dat je nu lekker legaal kan rondtuffen hihi
Wens je veel plezier
en vooral veel veilige kilometers met je rijbewijs.
FIJNE VAKANTIE
Lieve groetjes, Anita

bijzonder-oud zei

Wat gaaf dat je je rijbewijs hebt! heerlijk, kun je gaan en staan waar je wilt, je springt in de auto en zoef weg ben je:-)

Geniet er van! en ook van die vakantie, heerlijk!

Lieve groet,
Yolanda