ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

donderdag 26 mei 2011

SOMETHING OLD, SOMETHING BLUE

Er is een nieuwe topic, SOMETHING OLD, SOMETHING BLUE  bij haar Renny van Bizzy at home.
Veel in blauw heb ik niet maar wel wat :))) Kijk maar



 Vind ze helemaal leuk. De 2 rechtse gebruik ik wel eens voor een bos bloemen. De linker zitten gaten in de bodem en zijkant maar hij is gewoon leuk :)))

Ben even naar buiten!!!! ZOEFFFF

Was ik weer :)))

Snoeischaar gepakt en gewoon iets geknipt. Deze bloemen hangen over onze muur heen en zijn dus eigenlijk van de buurtjes, die vinden dat helemaal niet erg
Past er wel bij toch? Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat....Weet iemand wat het is? Vast geen onkruid :))

Vanmiddag ook nog even een paar foto' s gemaakt in de tuin
 Het olijfboompje jejejeje Dacht dat ie kapot was gegaan deze winter maar na advies van Karin (het brocante dijkhuisje) kortsnoeien en wachten tot ik een ons woog  ben ik niet zo heel goed in, in wachten he 1 van mijn weinige minpuntjes ahumkuchkuch en dan het volgende wat ik zag.....l
 Nog zoiets, de Annabel... ik heb die bloemen die plant INGEKEKEN, serieus. Vorig jaar gekocht, geplant, verplant  en geen bellen he, ik had gewoon een Anna!!!
 Ben benieuwd hoeveel bellen het gaan worden....
 Volgende ....
De 'gewone' hortensia, helemaal vol bloemen...zo gaaf om te zien.....zo ook de volgende foto


De VIOLENKWEKERIJ....HOE LEUK IS DAT.  lijkt wel onkruid ze staan door de hele tuin  Zo kan ik steeds de potten bijvullen als er 1 op is  kapot, verdroogd, verrot......
Nou dat was een rondje blauw en rondje achtertuin
Tot de volgende keer

liefs

13 opmerkingen:

hokje zei

Wat een mooie kannenverzameling! Volgens mij heb je klimhortensia op het kannetje gezet...

Fijne avond,
Miranda

Colinda en Jeroen zei

Wat een leuke kannen heb je. Zag er erg gezellig uit met de bloementjes erin.
gelukkig begint je hortensia annabelle het dan toch te doen.

liefs colinda

Michelle zei

Mooi die kannen, ik heb er 1 een witte, maar die blauwe ga ik ook naar op zoek!
Fijn dat je planten goed gaan groeien!!

Lieve groet Michelle

Het stokpaardje zei

Mooi die kannen. En je hebt klimhortensia in je kan gestopt. Staat wel mooi.
Groetjes Iris

Unknown zei

O ben gek op kannen, prachtig zijn ze, zeker met zomaar een bloemetje uit de tuin. groetjes Nicole

Unknown zei

klimhortensia:)...dat klimt ook hier vanaf de buren over de schutting! Helaas houdt het niet zo lang in de vaas!
Al geslaagd??;D

Liefs,
Lynda

Anoniem zei

Ik vind je kannen helemaal super,die kleur,ik wil er ook nog wel wat van,nee hoor ben geen hebbert haha,leuk met de bloemetjes erin,whahaha wel een Anna en geen bel,geweldig hoe je dat tikt,gezellig hoor je tuin foto`s,wens je vast een fijn weekend,lieve groet Joke.

Bizzy @ home zei

Prachtige blauwe kannen. En ja, dat is klimhortensia, die hier bij mij al jaren niet bloeit...
De annabellen gelukkig wel. Dat wordt straks weer genieten, zo ook van de hortensia's.
Leuk dat je meedoet,
Groetjes Renny

Bij Guusje Thuis zei

Leuk die blauwe kannen en helemaal toen er even geknipt en gevuld werd. Hier lijkt het erop dat de Anna's bellen gaan geven; hadden we niet gedacht na die vreetacties van de kevers. Groetjes, Colin

Gwennie zei

mijn schoonouders hebben veel emaille en daar neem ik soms weleens wat van mee. Omdat het zo mooi nostalgisch staat in de keuken, of met bloemen, net als bij jou! Mooi!

Onder de knotwilg zei

Mooi zeg, die blauwe kannetje! En wat bof je met die buren met klimhortensia ;-) Onze klimhortensia is zoiets als jouw anna's zonder bellen ;-( hopelijk komt het bij ons ook nog goed!

Fijn weekend, Tineke

G-STYLE zei

Hartelijk dan nog voor je enthousiaste reactie op mijn achtertuin, die van jou ziet er ook heel gezellig uit met al die mooie hortenia's.

Je blauwe emaille potten zijn trouwens ook erg leuk, mooi met een veldboeketje erin (of bloemen van de buren )

Fijne zondag verder, hartelijke groet Gea

lia zei

Gevuld zijn die kannen nog mooier.
En hier staan de annabellen al heel hoog en de knoppen groeien stevig door.
Duim voor je dat het dit jaar helemaal goed gaat komen. Ze houden wel van water, dus dat gaan ze vandaag wel krijgen.

groetjes Lia
(ik heb me nu maar eens aangemeld, sorry..)