ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

maandag 11 april 2011

Kleine badere verklaring wat betreft de lampenswitch vorige week  het was niet voor iedereen even helder :)):en in al mijn enthousiasme spring ik nog weleens van de hak-op-de-tak *bloos*












Soortgelijke lamp hing dus boven de eethoek en toen ik vorige week naar die lamp ( deze foto heb ik geleend van het internet) keek, zag ik dus een omgekeerde stolp. n zoals ik vorige week al zei, ik ben DOL op stolpen.

Toen was het hek van de dam. Heb daar een paar dagen over lopen dubben, zal ik wel , zal ik niet....het werd dus wel. Boven in de kast lag nog een klein antiek lampje liggen, die ik 2 jaar geleden voor de keuken had gekocht. Vorige jaar die industrieel lamp gekocht en vervangen voor dat kleine antieke lampje. Tja verandering van spijs doet eten koken

Ook ben ik vanmiddag gestart om van zwarte overgordijnen, vouwgordijnen te maken voor de woonkamer. Die overgordijnen had ik vorig jaar gemaakt om de warmte van de zon zoveel mogelijk buiten te houden want 's zomers is het hier binnen warm he, heel warm hammam  en als  ik ergens niet tegen kan is het warmte, veel warmte. Hoe warmer het wordt, hoe in-actiever ik word en chacherijniger
Sorry maar het is zo.
25 graden is voor mij meer dan genoeg.
Ik ben nu eenmaal een voor- en najaarsmens.

Verder weinig nieuws onder de zon :)))
Ik wens jullie een fijne week toe

liefs van mij

8 opmerkingen:

Unknown zei

jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben dr weer.......snap je nu helemaal ;)!!
maar uhm....merk dat jij een kenner bent van die groene lekkernij....psst de mijne kwam uit een doos....maar jij hebt VAST een "echt"recept voor me????;)

Liefs,
Lynda

Mandy zei

Ja brigitte, ik snap je helemaal nu. Succes met het maken van de vouwgordijnen, das best een klus toch? Groetjes, Mandy

It's me zei

Ja ....ik snap je hoor.....maarre wat een werk vouwgordijnene maken....ik wens je succes.....pfffffff....liefs van mij....xxx...

Michelle zei

Ik snapte hem al....denk ik toch...hihi succes met het vouwgordijn!

Lieve groetjes Michele

Gerreke zei

Meid hier ook weinig nieuws. Komt door dat fantastische weer. Ben veel in de tuin en maak veel foto's! Geniet er ook lekker van!

THE BLACK BARN zei

IK GA JE VOLGE HOOR!!
JE HEB EEN MOOI BLOG!
ALS JE HET GEZELLIG VINDT KOM OOK EENS BIJ MIJN BLOG ROND NEUZEN.VIND IK GEZELLIG ALS JE KOMT NEUZEN.
FIJNE WEEK,
MIRANDA

Bij Guusje Thuis zei

En komt er dan achter je zwarte vouwgordijnen nog van die zonwerende stof?

Ik had een aantal jaren geleden een keuken met balkon met een pui van 5 meter breed ... op het zuiden en voor als we thuis waren was het zonnescherm een optie maar als we niet thuis waren, leek het wel een sauna en dan moest er nog in gekookt worden (had de kookplaat niet nodig haha) en had toen vouwgordijnen met zonwerende nog-wat erachter ... loeizware dingen, maar werkte perfect, alleen jammer dat je er dan niet doorheen kunt kijken.

Bonjade zei

Is je lamp nu veranderd in stolp......?
Ben benieuwd naar het eindresultaat en natuurlijk naar je vouwgordijnen.....
fijne dag
Lieve groet