ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

vrijdag 11 februari 2011

FRIDAY

Hier toch weer eens een voorzichtig berichtje van mij. Had gisteren een goeie dag zeg maar... lekker gelest ooit komt het goed
en de rest van de dag ben ik door blijven stuiteren.
Normaal na een les doe ik dus geen sodemieter meer en hang een beetje achter mijn laptop lig onder tafel maar nee gisteren was ik zowaar fanatiek en heb de ramen voor -en achter buiten gezeemd  enigszins schoon gekregen  vervolgens een boterham naar binnen gegooid en doorgespoeld met een toffee-koffie ( toffee-pads van ah, bekend? Zo lekker, ben ik aan verslaafd) en aan de franse slag in de keuken. En ja als ik dan eindelijk iets doe wil ik het ook graag allemaal anders zetten en daar kan de man momenteel niet zo goed tegen :(( Dus alles op dezelfde plek net of je niet gepoetst hebt Maar goed dat ik me dat dan wel herinner dat ik de sopdoek door de keuken heb gegooid.

Vandaag is het klaar met stuiteren maar wil t af hebben voor het weekend  ga liever verder met wat ik deed voor ik opstond en wel doorsnurken  De ramen moeten uiteraard nu ook aan de binnenkant gereinigd worden want anders heeft het geen nut dat ik ze gisteren buiten heb gezeemd want dan kun je nog niet naar buiten kijken...tja ALS ik eenmaal bezig ben he goed lezen wat er staat he

Wat is de meest ideale manier van wakker worden, vroeg ik me vanmorgen om HALF 7 af en dat is ZEER BESLIST NIET door dat witte koe-kleurige mormel Bowie SLAAiKLEP genaamd . Vanavond de plantenspuit maar mee naar boven nemen want ik kan heel goed richten en KENNEN dat ze dat ding doen!!!!

Iedereen een fijn weekend en tot de volgende post

liefs Brigitte

8 opmerkingen:

Elisabeth zei

Oeiii je bent zeker aardig aan het stuiteren ,af en toe ff dimmen hoor .Nou Stuur Bowie maar hierheen als ie vervelend word ,die kleine Cyper hier die begint meestal al om een uurtje of 4 te klieren dus ik ben wel wat gewend haha ,gelukkig is het voor mij normaal om maar heel weinig te slapen Een fijn weekend
Groetjes Elisabeth

Landligt zei

Voor jouw ook een heel fijn weekend en neem die plantenspuit maar mee. Wordt je tenminste rustig wakker, hahaha
Groetjes Ingrid

Margot zei

Whoeaaahh, die katten....!!!
Fijn om te horen meis, en wat zal je opgeruimd het weekend ingaan. Nu hopen dat buiten ook de zon gaat schijnen...maar geniet sowieso hè...
"Komt goe, schatje.."
Warme groetjes, Margot

It's me zei

Nou je bent wel actief hoor!! zooo.....ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt........liefs van mij...fijn weekend....❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......

Anoniem zei

Oh haha ik moet wel lachen om je hoor,je lijkt wel wat op mij als ik dit zo lees enne wat zit je haar leuk op de 1e foto whahahah,fijn weekend,lieve groet Joke.

Marieke Reintjes zei

Hoi hoi, kom hier via via op je blog, leuk je berichten en je foto`s....ben vanaf nu ook je volger...
Groetjes en fijn weekend, Marieke

theeleuten zei

Zo schoonmaakmust je kan weer door de ramen kijken...goed gedaan hoor...stuiterbal...enne dat lessen komt goed...

Liefs Evelien

theeleuten zei

ahum moet zijn MUTS!!!