ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

vrijdag 14 januari 2011

FIJN WEEKEND ALLEMAAL

Favoriet hoekje



De tuner past helaas niet in het tv-kastje, dus maar zo opgelost. Ik maak nog wel en keer een foto van dat kastje, er staat nog steeds een X-box op
Deze vaas stamt nog uit de oer vorige eeuw, in mijn zalm-kleurig tijdperk. Gewoon zwart gespoten met verf van de action :)))
Heb nog blauwe plekken op mijn bovenbenen van dat kacheltje, MEN wat is dat kreng zwaar!!!


Deze kant van de kamer moet nog geverfd worden!!!
Binnenkort nog muurverf bijhalen om de muren bij de ramen te bewapperen. Ik wens jullie een heel fijn weekend. Ik weet wat ik ga doen, kaarsjes aan en samen  met de man op de bank genieten van een lekker koel wit wijntje :))) Nee laat ons maar schuiven

4 opmerkingen:

Unknown zei

en NU zie ik wat van de week bedoelde WHAHAHAHAHHA snelle Jelle.......wat een klus!!!!

Fijn weekend

Lynda

Elisabeth zei

Gezellig je foto's ,altijd leuk om bij anderen binnen te mogen kijken.Een hele verandering je vloer ,succes met de rest en een heel fijn weekend
Groetjes Elisabeth

Anoniem zei

Ohh wat is je vloer gaaf aan die ene kant,zo zie je echt goed het verschil en al die gezellige hoekjes,niet teveel wijntjes hoor,dan ga je hikken haha,fijn weekend,lieve groet Joke.

Anoniem zei

Hai ik werk met windows live writer en dan kies ik voor de randen,overnemen van weblog en mijn lettertype is Papytus en de grootte 18,werk jij gewoon met je blog om berichten te posten,want daar kun je ook kiezen wat voor rand je wilt,fijne avond en braaf dat je het netjes hebt gehouden haha en ik zeg maar zo,klein is fijn,lieve groet Joke.