ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

donderdag 20 januari 2011

BLIJ!!!

Gisteren de vloer afgemaakt. Ben blij toe, pokkenwerk was het. Bloed, zweet en tranen...
bloed: stootte mijn middelvinger
zweet: van het hard drukken op mijn roller
tranen: omdat het gewoon pokkenwerk was

Maar nu is ie klaar...mijn dam(n) vloer ...de N mag er nu wel af, verleden tijd, voltooid verleden tijd welteverstaan

De katten hebben een verbod erop te lopen mits ze schoenen aan hun poezelige pootjes KLAUWEN

De kinderen en de man mogen ook binnen maar schoenen uit bij de achterdeur en ik duld geen tegenspraak.

En IK, IKzelf mag er natuurlijk wel op lopen want IK ben tenslotte degene die de vloer bekwast beklodderd  heeft

9 opmerkingen:

Unknown zei

uhmuh...de kat moet de schoenen AAN.....de andere bewoners weer UIT...ben je bedwelmd door de verf???? wat een TAKKEklus.....RESPECT!

Groetejs
Lynda

Elisabeth zei

Nou meid het is een plaatje geworden hoor ,wat een verschil kan een kleur maken ,dus al dat bloed zweet en tranen is niet voor niets .En uhhh doe de poezels maar toffeltjes aan hoor haha.
Groetjes Elisabeth

Anoniem zei

Als je de foto's zo naast elkaar ziet staan is het effekt nog meer .......WAUW!!!!!!
Je mag ondanks het bloed (ocharme) zweet en tranen toch heel blij zijn dat je eraan begon want je hebt nu een heel andere woonkamer,
suuuuuuupermooi!
Fijne avond van Sonja

Jootje zei

het is heel mooi geworden zjietje! ik kom je binnenkort een aai over je bolletje geven en je traantjes drogen, en jaaaa, ik doe mijn schoenen uit....

Anoniem zei

Whoehahahaha ik heb zere kaken van het gieren van de lach,wat heb je dit weer geweldig verteld en die foto`s erbij,maar echt het is prachtig geworden,dus je bloed,zweet en tranen zijn niet voor niets geweest,ow ik kom niet meer bij hier,liefs Joke.

oma leentje zei

Moet opeens aan Andre Hazes denken die had een nummer dat zo heet. Heerlijk nr is dat . Ik kan het me helemaal voorstellen wat een takke klus maar MOOIIIIIIIIIII echt. Geweldig applaus voor je zelf.

Margot zei

Wauw, wat een eer van je (pokke)werk...Maar die poes...die mag van mij zo helemaal niet naar binnen...krijg ik nachtmerries van...haha...
Warme groetjes, Margot

Irma zei

Tsjonge wat een verschil zeg, heel erg mooi geworden. Het zware klussen en @#$% heeft wel een superresultaat

groetjes
Irma

It's me zei

Wat geweldig leuk je vloer !! en wat een leuek blog heb je !! ik ga je volgen hoor....leuk leuk !!...kom je ook even bij mij buurten?????gezellig !! fijne avond liefs Ria....